Comanda si livrare

»   Cum comand?

»   Cum platesc?

»   Cum livram?

»   Achizitii corporate

»   Anvelope la comanda

Servicii Clienti

»   Hotel anvelope

»   Plata in rate

»   Service roti

Suport clienti

»   Termeni si conditii

»   Politica de confidentialitate

»   Intrebari frecvente

»   Politica de returnare

»   Conditii de garantie

»   Conditii de garantie Davanti

Companie

»   Despre noi

»   Misiune

»   Contact

Service roti

»   Pachete si preturi

»   Servicii

»   Programare Service

Politica de returnare

Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul www.anvelope.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romana (OUG 34/2014), care transpune Directiva Europeana 2011/83/EC, prevede : “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Astfel, clientii S.C. WEBTRADE MARKETING S.R.L. pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi de la data primirii produsului.

“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de contact.

Cum returnezi produsele vandute de Anvelope.ro:

1. Completeaza formularul de retur asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur

2. Alege motivul returnarii si optiunea de retur: Vreau schimb cu acelasi model , Vreau schimb cu un produs diferit sau Vreau banii inapoi.

Daca ai optat pentru optiunea Vreau banii inapoi si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Te rugam sa ne oferi contul persoanei pe numele careia s-a emis factura sau contul firmei in cazul persoanelor juridice. Costul de returnarea a produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca de la serviciul de transport ales sa aiba conformare de primire, in cazul in care este necesar. S.C. WEBTRADE MARKETING S.R.L. va inapoia contravaloarea produselor returnare care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului prin aceeasi modalitate de plata prin care s-a achitat contractul daca nu este solicitat altfel de catre client. Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport suportate de client. In cazul in care nu ti se precizeaza o alta adresa de retur, te rugam sa trimiti anvelopele la adresa din Bulevardul Pipera, nr 1E, Voluntari, Ilfov, C.P. 077190

Pentru persoane juridice: toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (avand etichetele europene lipite pe fiecare anvelopa). Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice. Dupa completarea formularului poti sa returnezi produsele insotite de copie factura si copie certificat de garantie.

In cazul clientiilor cu personalitate juridica termenul de retur este de 10 zile calendaristice, cu exceptie produsele aduse pe comanda si/sau comanda speciala si/sau in stoc furnizor.

Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele:
– anvelope care nu au fost comercializate de S.C. WEBTRADE MARKETING S.R.L.;
– anvelope montate si demontate;
– anvelope ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, deformari, intepaturi, taieturi, ruperi de material, sau cu alt defect evident;
– anvelope depozitate necorespunzator.
– anvelope care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala). Anvelopele comandate in stoc furnizor, direct de la producator sau distribuitori externi sunt comanda speciala.

Produsele cu lipsa de conformitate:

Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile tehnice afisate si mentionate pe site-ul www.anvelope.ro pot fi returnate dupa notificare a S.C. WEBTRADE MARKETING S.R.L.. In acest caz clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu un alt produs conform sau fie pentru returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie. Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre SC WEBTRADE MARKETING SRL.

Produsele defecte de nou (D.O.A. – dead on arrival):
Produsele defecte de noi (DOA – Dead on Arrival) vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre SC WEBTRADE MARKETING SRL. Se defineste viciu ascuns (Ordonanta nr. 21/1992 Art 2 Alin 21) deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara referitoare la cantitatea sau inegritatea produselor nu va fi luata in considerare.