Iata ca au inceput sa se manifeste mai pregnant conditiile de iarna, cu temperaturi sub 0 grade C, si chiar daca nu a nins inca si drumurile sunt uscate, soferii intalnesc si portiuni care pot fi periculoase datorita umezelii sau chiar inghetului.
Date fiind aceste conditii, interesul pentru anvelope de iarna este normal si firesc.…
Conditiile de iarna, fie ca drumul este uscat dar e ger, fie a nins linistit, e zloata, sau vifornita, necesita anvelope de iarna pe cele patru roti, pentru mentinerea tractiunii si controlului.
Producatorii de anvelope au proiectat anvelope de iarna, care ofera caracteristici excelente de aderenta, tractiune si control.
Pentru a determina eficienta anvelopelor de iarna relativ…
Din 01.11.2011 au intrat in vigoare articolele I si II (pct.4 si 5) din Ordonanta Guvernului nr. 5 din 26 ianuarie 2011, modificata si aprobata de Parlamentul Romaniei prin Legea 161 din 11 iulie 2011. (Vezi articolul Anvelope de iarna obligatorii din noiembrie 2011 !)
Vom aborda in randurile de mai jos problematica definitiei „anvelope…
A venit si 1 noiembrie ... si a trecut. Oamenii au auzit, au citit, au dezbatut si, pentru ca nu a cazut zapada, au mers ...... fiecare dupa "legea lui".
Are cineva nevoie de anvelope de iarna daca nu ninge .... ?
Raspunsurile pot sa difere, functie de nivelul de informare si constientizare al fiecarui individ. Si pentru…
Proiectat pentru a fi in topul de inalta performanta al anvelopelor de iarna, Dunlop SP Winter Sport 4D foloseste acelasi sistem de striuri 3D ca anvelopa ei sora, GoodyearUltra Grip 8, dar combinandu-l cu noi striuri transversale pentru a crea un sistem microblock care permite o mai buna repartizare a presiunii pe…
Toyo Observe GSi5
Compania Toyo Tire reannoieste parte din gama sa si nu oricare. G02 plus, cea care a fost apreciata de mii de automobilisti, va fi inlocuita cu un model nou GSi -5. Printre elementele caracteristice ale acestei noi anvelope se pot enumera : profil unidirectional al benzii de rulare ce optimizeaza tractiunea la frânare si accelerare si asigura un drenaj bun al apei si noroiului; o nervura…
Desi din 01.11.2011 au intrat in vigoare articolele I si II (pct.4 si 5) din OG 5/2011, care a creat o furtuna de intrebari, raspunsuri, interpretari, comunicate si precizari, Mama Natura s-a indurat de noi si nu ne-a trimis M & S (adica ploaie care transforma praful in mazga sau noroi, sau zapada alba care…
Pentru a decide mai bine ce fel de anvelope de iarna ne sunt necesare, este chibzuit sa intelegem cum functioneaza tractiunea la nivelul anvelopa-drum.
Cu totii ne dorim o anvelopa care sa aiba tractiune buna pe tot parcursul anului, in orice conditii meteo, sa fie durabila si ieftina. Aceasta anvelopa inca nu exista, deoarece multe dintre calitatile pe care le dorim intruchipate intr-o singura anvelopa sunt contradictii tehnologice.
La nivel microscopic, o anvelopa nu este neteda. Suprafata benzii de rulare arata ca o zona muntoasa cu varfuri…
In timpul lunilor de iarna multi soferi din Europa utilizeaza anvelope pentru acest anotimp – in unele tari numai datorita obligativitatii utilizarii acestora printre care si Romania. Dupa putin timp de condus pe drum alunecos intelegi de ce trebuie sa folosesti anvelope de iarna. Este greu de inteles cat de multa aderenta ofera fata de…
Montarea si demontarea corecta a unor anvelope auto trebuie sa fie importante pentru conducatorul auto. Pentru a va monta cauciucurile alegeti service-uri autorizate cu un personal calificat si cu echipamentele corespunzatoare. Dupa ce ati cumparat noile anvelope trebuie sa mergeti cu ele la service pentru a fi inlocuite. In cazul unor anvelope cu banda de…