NoutatiProducatori de anvelopeStiai ca?

Pirelli lanseaza noua anvelopa de iarna Cinturato Winter 2

By 18/10/2021 No Comments

Pirelli Cinturato Winter 2 este o anvelopa de iarna cu o tehnologie adaptiva a canelurilor conceputa sa ofere si mai multa adereta pe suprafete alunecoase.

Pirelli lanseaza noul Cinturato Winter 2: o anvelopa de iarna pentru masini de dimensiuni medii si CUV-uri. Noua anvelopa de iarna vine cu cateva noi tehnologii importante pionierate de compania italiana, cum ar fi canelurile de pe modelul benzii de rulare care se extind de-a lungul vietii anvelopei, captand mai multa zapada pentru a oferi mai multa aderenta.

Anvelopa de iarna Pirelli Cinturato Winter 2 este disponibila la lansare in 36 de dimensiuni, de la 16 la 20 inch, iar calitatile noului pneu sunt certificate in testele derulate de renumitul organism german de testare, TÜV SÜD.

Cea mai noua anvelopa de iarna de la Pirelli vine cu caneluri inovatoare extensibile, care sporesc siguranta pe toate tipurile de conditii de conducere din sezonul de iarna, de la zapada la ploaie, precum si pe suprafete alunecoase si uscate. Datorita structurii 3D a anvelopei, aceste caneluri devin de fapt mai lungi pe masura ce cauciucul se uzeaza, trecand de la forma liniara initiala la una in zig-zag.

Acest lucru le mareste suprafata generala si eficienta, oferindu-i anvelopei Cinturato Winter 2 performanta suplimentara in conditii de zapada, umiditate si uscat. In total, exista in jur de 43 de metri de caneluri care imbunatatesc aderenta pe suprafetele inzapezite, cu o crestere cu 30% a rezistentei pe zapada, in comparatie cu Sottozero 3.

Noul anvelopa de iarna Cinturato Winter 2 are o durata de viata mai lunga in comparatie cu generatia anterioara de anvelope de iarna Pirelli datorita unui nou compus, a modelului benzii de rulare si a structurii, care prelungesc performanta anvelopei de-a lungul vietii sale.

Compusul a fost dezvoltat folosind un sistem inovator de polimeri lichizi care pot imbunatati performanta in conditii de umezeala si zapada, in urma unui proces brevetat de Pirelli, derivat din experienta extinsa a companiei in motorsport. Acest proces maximizeaza uniformitatea componentelor din interiorul compusului, sporind performanta anvelopei pentru mai mult timp pe suprafete inzapezite sau umede.

O atentie deosebita a fost acordata sustenabilitatii mediului, pentru a contribui la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe. Rezistenta la rulare a scazut la Cinturato Winter 2 in comparatie cu predecesorul sau, care a fost clasificat in principal in categoria B si C pe eticheta UE pentru anvelope.

Pentru a imbunatati confortul la volan, zgomotul produs de Cinturato Winter 2 este redus la nivel minim datorita designului specific al modelului benzii de rulare, cu consecinte benefice pentru mediul inconjurator. Aceasta imbunatatire plaseaza noua anvelopa in categoriile A si B pe eticheta UE pentru anvelope.

Anvelopa de ianra Cinturato Winter 2 este disponibila in unele dimensiuni cu tehnologia de ultima ora Seal Inside de la Pirelli, pentru a oferi conducatorilor auto si mai multa siguranta. Acest lucru permite soferilor sa circule chiar si in cazul unei perforari de pana la patru milimetri. Tehnologia functioneaza datorita unei spume speciale aflata in interiorul anvelopei, care se muleaza instantaneu pe orice obiect strain care perforeaza anvelopa, prevenind astfel pierderea presiunii aerului. Odata ce obiectul este indepartat, spuma se extinde pentru a acoperi mai mult din spatiu.

Pentru vehiculele electrice si hibride plug-in au fost dezvoltate anvelopele Cinturato Winter 2 marcate cu Elect si care vor fi disponibile pe anumite dimensiuni selectate. Acestea utilizeaza o combinatie de tehnologii cu un compus, structura si model al benzii de rulare care garanteaza o rezistenta la rulare mai mica pentru a maximiza autonomia fiecarei masini. In acelasi timp, anvelopele produc mai putin zgomot pentru un confort sporit la interior si au o aderenta imediata pentru a valorifica puterea masiva si cuplul redus al masinilor electrice.

Lasa un comentariu