Skip to content Skip to footer

Anvelopa Nexen dezvaluie o noua identitate de marca

Anvelopa Nexen dezvaluie o noua identitate de marca

Nexen Tire a anuntat lansarea noului sau sistem de identitate a marcii si a sloganului corporativ „We Got You”, despre care compania spune ca este un angajament de a spori satisfactia clientilor in ceea ce priveste mobilitatea si dincolo de fabricarea anvelopelor.

„We Got You” evoca misiunea corporativa a Nexen Tire si promite sa puna intotdeauna oamenii in centrul lucrurilor si sa-i faca mai conectati la lume, imbunatatindu-si totodata viata. De asemenea, reflecta angajamentul companiei de a oferi clientilor cea mai mare comoditate oricand si oriunde, spune Nexen.

Esenta noii identitati a Nexen Tire este de a prelua conducerea in dezvoltarea si furnizarea de tehnologii, design-uri si servicii inovatoare care imbunatatesc mobilitatea clientilor cu spiritul indraznet de a face fata provocarilor, in timp ce gandesti mereu inainte.

Ca furnizor total de solutii de mobilitate, Nexen Tire va introduce noi produse pentru a satisface nevoile clientilor, mai ales intr-un moment in care se asteapta ca masinile electrice, cu hidrogen si cu conducere automata sa devina mai raspandite pe piata in viitor, spune Nexen.

Compania spune ca va ajuta si clientii in tranzitia lor in era convergentei digitale. In aceasta directie, Nexen Tire a infiintat Nexen Century Ventures in Silicon Valley, California, in luna martie a acestui an, pentru a investi in start-up-uri promitatoare care ofera viitoare tehnologii de baza in sectoarele componentelor si mobilitatii auto, inclusiv senzori auto.

 

Anvelopa Nexen dezvaluie o noua identitate de marca
Anvelopa Nexen dezvaluie o noua identitate de marca

(via)

Lasa un comentariu

0/5