Skip to content Skip to footer

THE TIRE COLOGNE: Una din fortele industriei anvelopelor

Fiind cea mai importanta platforma internationala pentru anvelope si roti, THE TIRE COLOGNE se considera nu numai ca un hub de afaceri care reuneste toti jucatorii relevanti din industrie si comert intr-un singur loc, ci, mai mult decat atat, considera ca are o misiune in prezentarea de teme si continut care sa beneficieze de dezvoltarea viitoare a industriei.

“Ne vedem ca facand parte din industrie si vrem sa evidentiem solutii pentru schimbarile constante ale pietei, cu scopul de a stabili impulsuri durabile pentru dezvoltarea industriei. Acesta este barul pe care l-am stabilit pentru noi. Anul acesta am initiat un studiu pe cinci piete de baza europene, ale caror rezultate vor oferi tuturor participantilor pe piata o mai buna intelegere a functiei pietelor respective si a provocarilor pe care le are. Pe baza rezultatelor studiului, fiecare comerciant poate acum sa se verifice in Testul FitforFuture unde se afla in prezent si unde este loc pentru imbunatatiri”, potrivit Christoph Werner, vicepresedinte Managementul Targurilor si membru al managementului de afaceri al Koelnmesse.

THE TIRE COLOGNE are loc intre 9 si 12 iunie 2020 si vizeaza producatorii de anvelope, comerciantii cu amanuntul, furnizorii de servicii auto, echipamentele de ateliere, reciclarea, remodelatoarele de pneuri si toate companiile implicate in industria de anvelope si masini.

Targul international este organizat de Koelnmesse si sponsorul industriei, comerciantii germani de distributie a pneurilor si asociatia comerciala de vulcanizare (BRV).

Pietele sunt in continua schimbare si, in consecinta, si nevoile clientilor. Pentru a intensifica aceasta intelegere si pentru a putea reactiona la posibile provocari „la timp”, THE TIRE COLOGNE, impreuna cu Institut für Handelsforschung in Köln (IFH Köln), au efectuat un studiu amplu si o ancheta a comertului de pneuri din cinci piete de baza – in Germania, Regatul Unit, Italia, Franta si Polonia. Au fost cercetate directori, proprietari si maestri de la companii din comertul cu anvelope de specialitate din cinci tari si s-au efectuat cercetari secundare si interviuri. Sondajul s-a concentrat pe grupuri de digitalizare si instrumente digitale si mega-tendinte auto, precum si recrutarea de personal si formarea continua a personalului.

Comertul european cu pneuri se schimba rapid. Acest lucru este propulsat prin schimbarea comportamentului clientilor. Clientii comertului cu anvelope au asteptari de servicii considerabil mai mari decat in trecut si se asteapta comunicare pe toate canalele cu vanzari coordonate si oferte de servicii. De asemenea, digitalizarea se schimba si plaseaza un sector dupa celalalt in cauza – comertul cu pneuri trebuie sa tina pasul cu transformarea digitala generala. Provocarile legate de aceasta au fost recunoscute in cea mai mare parte si tind sa fie evaluate in functie de sanse. Cu toate acestea, exista uneori deficiente in implementare. Motivul: comertul cu pneuri nu este suficient de indraznet. Portofoliul larg de instrumente digitale nu a fost inca utilizat in mod consecvent. Pe langa aceasta, mega-tendintele sunt clasificate drept fictiune stiintifica fara a-si cauta propriile avantaje.

Aceasta este agravata de o problema personala masiva – cel putin in majoritatea tarilor europene. Comertul cu pneuri se confrunta deja cu probleme de recrutare de noi angajati in zona principala a atelierului, dar si cu linia acuta de succesiune. Si nu exista remedii eficiente la vedere.

Ce trebuie facut? Comertul cu anvelope trebuie sa dezvolte o anumita incredere in sine. Acest lucru trebuie sa corespunda cerintelor de baza ale epocii digitale – adica, sa fie prezent pe toate canalele si sa se bazeze pe procese rapide si fluide. Doar atunci se pot oferi oferte, produse si servicii profitabile. In plus, comertul cu pneuri necesita un portofoliu mai larg de instrumente digitale pentru uz intern si extern. Mai multa practica si continuitate in utilizarea acestor instrumente sunt, de asemenea, necesare. In plus, comertul cu anvelope necesita solutii creative si trebuie sa dezvolte argumente convingatoare care se extind dincolo de ofertele standard, pentru a gasi si lega mai multi angajati.

Mai mult, pe site-ul TIRE COLOGNE, testul FitForFuture poate fi utilizat imediat pentru a verifica cum se dezvolta o companie in ceea ce priveste #DigitalTransformation, #DigitalToolbox, # Recrutare / dezvoltarea resurselor umane si #Trends. Ulterior, veti primi imediat rezultatele testelor si exemple de bune practici relevante de la piata ulterioara, dar si de la alte industrii cu amanuntul.

Desigur, rezultatele studiului vor juca, de asemenea, un rol in contextul congresului si programului de evenimente al THE TIRE COLOGNE, unde cele patru teme de baza vor fi discutate cu participantii din industrie si experti in forumuri cu teme speciale. Evenimentele ulterioare de retea ofera expozantilor si vizitatorilor o valoare adaugata suplimentara in timp ce analizeaza rezultatele studiului si discutiilor in profunzime.

Lasa un comentariu

0/5