Skip to content Skip to footer

Recenzii anvelope Test UHP pentru anvelope de vara – 2022

Este testul anvelopelor de vara de ultra-inalta performanta din 2022! Puteti viziona videoclipul aici sau puteti derula in jos pentru scrierea completa si date!
In acest test de anvelope, voi testa zece dintre cele mai populare anvelope de performanta ultra-ultra inalta de pe piata pentru a afla exact ce anvelopa este cea mai buna pentru ce.

S-ar putea sa va intrebati de ce acest test este lansat atat de devreme in anul? Exista o noua anvelopa pe piata, Continental SportContact 7, si imi doream foarte mult sa fiu prima persoana care o testeaza!

Pentru a afla cat de bun este noul Continental, il voi pune impotriva recent lansatului Bridgestone Potenza Sport, a consacratului, daca nu chiar in varsta, Michelin Pilot Sport 4S si Goodyear Eagle F1 SuperSport, plus unele dintre favoritele internetului, Toyo. Proxes Sport A, Kumho Ecsta PS71, Vredestein Ultrac Vorti+, Nankang Sportnex AS-2+, Federal Evolution ST-1 si cel mai ieftin set de anvelope pe care l-am putea cumpara online pentru aceasta Supra, care este un amestec de Star Performer pentru puntea fata si Goodride pentru spatele mai lat!

Ca intotdeauna, ma voi scufunda in profunzime in toate calitatile de performanta ale anvelopelor si, avand in vedere clasa de anvelopa, ma voi concentra cu adevarat pe dinamica si placerea de condus, asa ca pana la sfarsitul testului vom sti daca noul Continental intr-adevar a mutat jocul sau daca una dintre anvelopele stabilite poate ramane triumfatoare!

Toyota Supra este echipata cu anvelope fata de 255/35 R19 si anvelope spate 275/35 R19.

Uscat

Circuitul de manevrabilitate uscata este relativ scurt si rapid, iar cu colturile sale lungi, este un test minunat al aderentei laterale a anvelopelor si va permite sa simtiti cu adevarat modul in care pachetul masina si anvelope este echilibrat la limita. Toate anvelopele sunt aproape in timp, dar exista o diferenta destul de mare din punct de vedere subiectiv, asa ca pregateste-ma sa vorbesc din nou prea mult despre anvelope.

Pe ultimul loc a fost, in mod socant, perechea cu buget mixt. Desi nu este o surpriza, s-ar putea sa vi se para interesant faptul ca echilibrul de aderenta s-a schimbat total de la testul pe umed, am trecut de la subvirare la supravirare si, Doamne, ce lucru groaznic a fost sa conduci. A facut ca Supra sa fie destul de urata de condus, cu puntea din fata zvacnindu-se, iar spatele rupand brusc si constant in supravirare, fara a putea controla alunecarea.

Putin inainte a fost Federal si Nankang. Desi ambele anvelope au avut niveluri similare de aderenta, le-au oferit in moduri total diferite. Federal a fost foarte greu de incercat si de condus rapid, avea mult subvirare si daca incercai sa-l echilibrezi cu acceleratia, supravirarea era brusca si brusca.

Dimpotriva, cel opt plasat Nankang era ca un catelus mare si moale. Directia a fost doar o sugestie despre unde vrei sa ajungi si, odata ce masina s-a rotit, ar fi mai bine sa conduci masina pe acceleratie. Dar a fost foarte usor de alunecat, cu adevarat progresiv si una dintre cele mai distractive anvelope. Oamenii ma intreaba mereu ce anvelopa ar trebui sa cumpere daca vor sa invete sa drift – asta este. Nici nu se uzeaza, l-am folosit pentru turele de filmare in deriva si a rezistat foarte bine. Nu rapid, nu aderenta, dar distractiv.

Kumho si Vredestein sunt urmatoarele doua anvelope. Kumho a fost prima anvelopa de pana acum in care simteai ca conduci masina, in loc sa gestionezi un fel de situatie in mod constant, directia a fost buna, dar nu grozava si avea o aderenta constanta.

Urmatorul a fost Vredestein. M-am gandit ca mi-ar placea asta in timp ce ma incalzeam in drum spre pista, deoarece directia se simtea bine, totusi aderenta a fost foarte puternica, nu-i placea sa alunece pe nici una dintre axe si a fost doar putin de condus. . Pacat, dar acum este o anvelopa veche si probabil gata pentru o actualizare.

Acum suntem in top 4, este foarte aproape! Sunt acoperite cu mai putin de 1% in timp, dar mai am multe de spus despre diferentele de manipulare.

Michelin Pilot Sport 4S a fost al patrulea. Daca ati vizionat vreunul dintre videoclipurile mele anterioare, veti sti ca cred ca aceasta anvelopa renunta putin prea mult la manevrabilitate pe uscat in incercarea sa de a fi o anvelopa pentru toata lumea, iar eu ma tin de asta. Ca intotdeauna la Michelin, aderenta este fantastica, este foarte puternica la frane, dar directia are o intarziere mare fata de cele mai bune si iti ofera putine informatii la limita. Subvirez? Sunt pe cale sa supravirez? Trebuie sa asteptati ca urechea interioara sa va spuna mai degraba decat volanul. Oh, si ii placea sa subvireze.

Bridgestone Potenza Sport a fost al treilea cel mai rapid. Avea o aderenta excelenta si o directie directa si rapida, cea mai rapida din grup, de fapt, si era foarte precisa. Desi asta a facut sa se simta putin nervos, sunt de acord cu asta. Ceea ce nu sunt de acord a fost comunicarea la limita. La 90% a fost cu adevarat distractiv si, probabil, cea mai buna anvelopa de aici, dar la 100% a renuntat doar la un detaliu dorit.

In esenta, primul sunt noul Continental SportContact 7 si Goodyear Eagle F1 SuperSport.

Continental este mega si a fost cea mai rapida dintre cele doua anvelope cu 0,02 secunde. Directia nu a fost la fel de rapida ca piatra de pod, dar a fost cea mai liniara din grup in ceea ce priveste cresterea fortei de directie. A fost, de asemenea, una dintre cele mai frumoase de condus rapid, deoarece comunica foarte frumos totul la limita si trecea cu adevarat progresiv, ceea ce inseamna ca nu ti-a fost frica sa aluneci. A fost inspirat de incredere si m-am simtit cel mai bine pe frana grupului.

Goodyear este ca acasa pe pista uscata. Primesc o multime de intrebari pe site-ul Tire Reviews in care ma intreb care este recomandarea mea pentru cea mai buna anvelopa de sosea de folosit in zilele de pista, iar oamenii par mereu surprinsi cand spun F1 SuperSport. Nu mai fi surprins, este minunat. Directie rapida, multa aderenta laterala, controlabilitate minunata la limita, da, nu este chiar atat de usor de condus la limita ca Conti, care conduce grupul, dar este distractiv si rapid. Nu mai este cel mai bun pe umed, dar se descurca atat de bine cu caldura condusului pe pista, este grozav. Pozitionati aceasta anvelopa daca sunteti in cautarea unei anvelope de drum care sa abuzeze de zilele pe pista, este doar un vis in acest mediu si va simtiti cel mai bine acasa.
Franarea uscata a pastrat primii 4 din manevrabilitate pe uscat, dar de data aceasta a avut Michelin inaintea Goodyear si Bridgestone, Federal oprind Supra mult mai bine decat a gestionat turul.

Umed

Turul de manevrabilitate pe umed este suficient de lung si suficient de variat pentru a obtine niste diferente de timp destul de bune intre anvelope.

Asadar, cele mai lente anvelope din test NU au fost setul mixt extrem „Ieftin cat se poate”, spre surprinderea mea. A fost Federal, care a fost singura anvelopa de peste 100 de secunde.

Aceasta anvelopa nu avea caracteristici de rascumparare. De exemplu, nici macar „distractiv sa conduci in lateral”, deoarece aderenta era atat de scazuta si atat de greu de recuperat la alunecare, a fost doar frustrant. Am scris in notele mele „aproape imposibil de condus, aderenta extrem de scazuta la ambele capete, tractiune slaba, franare slaba, subvirare si supravirare, anvelopa foarte dificil de condus constant” si am fost bucuros sa le scot.

In continuare, inca 3 secunde, ERA grupul de buget mixt, spatele Goodride si fata Star Performer. Daca mi-ati vazut testul pe tot sezonul, veti sti ca performerul vedeta nu este cu siguranta vedeta niciunui test de anvelope si, in aceasta montare mixta, partea din fata a fost cea mai slaba veriga. Acest lucru a insemnat ca Supra a avut un echilibru destul de subvirat, care este de obicei considerat sigur, dar cred ca este sigur doar daca masina se intoarce efectiv. Nu se recomanda.

Goodyear a fost urmatorul, iar echilibrul masinii s-a simtit foarte prost, de fapt, nestiind pe ce conduceam la momentul respectiv, m-am gandit ca acestea ar putea fi anvelopele mixte, deoarece diferenta de aderenta era atat de mare intre osii. Partea din fata avea o directie grozava, bine ponderata, masina s-a intors rapid, dar cauciucul din spate pur si simplu nu s-a putut conecta si m-am trezit supravirat la mijlocul coltului. Nu pentru ca franam, nu pentru ca puneam acceleratia, doar pentru ca masina voia sa alunece si nu aveam idee de ce. S-au simtit mai bine cand au inceput sa se incalzeasca, dar nu suficient pentru a sari locuri.

Kumho a fost al saptelea cel mai rapid. Acum, acest lucru a fost putin mai sportiv initial, directia s-a simtit bine, s-a intors repede, dar nivelurile de aderenta au fost destul de scazute in general si cea mai mare problema a fost odata ce treceai de limita aderentei, alunecai mult timp. , asteptand si asteptand sa revina stransoarea. Pe ambele osii.

Vredestein a fost o alta anvelopa ca Goodyear, cu o aderenta buna in fata, dar un spate zburator care nu voia sa se intoarca si insemna ca asteptati pentru totdeauna sa reveniti la acceleratie in viraje.

Toyo a fost al cincilea. Nu simtea ca are o cantitate mare de aderenta, dar aderenta pe care o avea a fost prietenoasa si echilibrata si mi-a placut foarte mult. Ai putea sa impingi si sa ataci pista, ceea ce m-a facut sa zambesc. De fapt, este prima anvelopa a grupului de care mi-a placut foarte mult subiectiv.

Nankang sa clasat pe locul IV! Nu a avut cea mai mare aderenta, dar a avut un echilibru fata-spate bun, spre deosebire de unele dintre anvelopele anterioare, care a facut-o usor de condus. A fost un fel de a conduce o baie mare, moale, calda, ceea ce s-ar putea sa nu fie cea mai buna analogie, dar asa m-am simtit conducand masina. Nu sportiv, dar impresionant, mai ales avand in vedere pretul.

Michelin pe locul al treilea a repetat problemele Vredestein si Goodyear, era limitat in spate, dar spre deosebire de Goodyear si Vred, acesta a simtit ca avea o aderenta extraordinara, mai ales la frane. Directie moale totusi si nu cea mai mare comunicare.

Un pas semnificativ pe locul doi a fost Bridgestone Potenza Sport, dovedind inca o data ca aceasta este adevarata afacere pe umed. Ca si in testele anterioare, era o anvelopa pe care trebuia sa te grabesti pe pista, se simtea carnoasa, te facea sa lucrezi, dar pana la urma te rasplatea cu un timp bun pe tur. Sincer, nu sunt sigur ca aceasta este cea mai buna calitate pentru o anvelopa de sosea, dar mi-a placut si mi-a oferit aderenta, de doua ori impresionanta cand iei in considerare cat de mica adancime a benzii de rulare incepe cu…

Si vorbind despre asigurarea aderentei, noul Continental SportContact 7 a fost pur si simplu o alta categorie de anvelope. Da, stiu ca este cea mai noua anvelopa de aici cu o oarecare marja, asa ca nu este surprinzator ca este cea mai buna pe umed, dar a fost cu cinci secunde mai rapida decat urmatoarea cea mai buna anvelopa!

Continental a fost optimist la evenimentul de lansare, spunand ca a gasit un salt mare in performanta pe teren umed, dar fiecare producator de anvelope spune asta la evenimentele de lansare. De data asta e adevarat.

Avea atat de multa aderenta, dar nu o aderenta oribila, o aderenta progresiva minunata. Buna intoarcere, a fost o alunecare fericita, a fost iertator, inca nu pot trece peste cat de bine este si cat de usor a fost sa conduci repede, asa cum rapid si usor nu sunt adesea un lucru. Sport Contact 7 este foarte impresionant.

Continental si Michelin au condus din nou drumul in franarea pe carosabil umed, Nankang repetandu-si performanta impresionanta de la manevrarea pe carosabil umed. Federal s-a luptat in ambele teste pe umed.

Acvaplanarea directa a fost condusa de Kumho si Nankang, cu o marja semnificativa fata de restul grupului. Spre deosebire de Bridgestone, Continental si Goodyear, Michelin nu a sacrificat rezistenta la acvaplanare pentru aderenta sa excelenta pe uscat si pe umed.

Mediu inconjurator

Nankang AS2+ a avut cel mai mic zgomot la test.

Nankang a avut, de asemenea, cel mai mare scor subiectiv de confort comun, la egalitate cu Vredestein si Toyo.

Anvelopa de buget Goodride a avut cea mai scazuta rezistenta la rulare, depasind cu mult Michelin si Nankang. Bridgestone Potenza Sport a avut un rezultat neobisnuit de ridicat in ceea ce priveste rezistenta la rulare.

Rezultate

Primul loc: Continental SportContact 7

Tocmai lansatul Continental SportContact 7 stabileste un nou reper pe teren umed, terminand ambele teste cu un decalaj impresionant fata de urmatoarea cea mai buna anvelopa. Din fericire, aceasta performanta Steller pe umed nu vine in detrimentul performantei pe uscat, deoarece noul SC7 este si cel mai rapid pe uscat, cu cea mai scurta franare pe uscat. Dezavantajele, anvelopa nu este cea mai puternica in acvaplanare si are o reducere de 6% la cea mai buna la testul de rezistenta la rulare. Cu un astfel de avantaj pe umed, noul Continental Sport Contact 7 este un castigator de test merituos si, odata cu acesta, un nou standard pentru segmentul UUHP.

2: Michelin Pilot Sport 4 S

Michelin Pilot Sport 4S continua sa fie o anvelopa care face totul bine, exceland la fiecare test si avand o gama de abilitati cu care nicio anvelopa nu poate rivaliza. Negativul PS4S este acelasi ca intotdeauna, are o directie putin mai lenta si un feedback mai prost decat cel mai bun test, dar acest lucru aduce niveluri de rafinament pe care anvelopele mai sportive nu le pot egala.

3: Bridgestone Potenza Sport

Bridgestone Potenza Sport continua sa fie o anvelopa interesanta de condus, cu manevrabilitate sportiva si proprietati dinamice excelente pe uscat si pe umed. Acest lucru compromite capacitatea de acvaplanare, nivelurile de confort si rezistenta la rulare a anvelopei si, fiind singura anvelopa cu adancimea de pornire a benzii de rulare sub 7 mm, aceasta este o anvelopa pentru pasionatii care acorda prioritate placerii de condus.

4: Goodyear Eagle F1 SuperSport

Goodyear Eagle F1 SuperSport se dovedeste inca o data a fi una dintre cele mai bune anvelope pentru drum, daca sunteti interesat sa va duceti masina pe pista. Din pacate, acest lucru vine in detrimentul unor maniere de drum, cum ar fi performanta pe carosabil umed si nivelurile de confort, dar aceasta este totusi anvelopa de ales daca planuiti sa lucrati pe pista.

5: Nankang Sportnex AS2+

Nankang Sportnex AS-2+ a trecut peste categoria sa de pret, depasind marcile mai consacrate Kumho si Toyo. Poate ca anvelopa nu a fost cea mai dinamica pe uscat, dar a functionat bine in toate testele pe umed si a avut niveluri bune de confort, zgomot redus si rezistenta scazuta la rulare. AS2+ pare mai mult confort decat performanta, dar este totusi un set impresionant de rezultate pentru pret.

6: Kumho Ecsta PS71

Kumho Ecsta PS71 pare sa fi pus toate ouale in cosul de apa adanca, unde a excelat, totusi o anvelopa trebuie sa functioneze bine in mai mult de o singura categorie si, din pacate, PS71 s-a luptat pe uscat si pe umed, atat la franare, cat si la manipulare.

7: Toyo Proxes Sport A

Toyo Proxes Sport A a atins apogeul in testele de confort si manevrabilitate pe carosabil umed, unde anvelopa era previzibila, dar nivelurile de aderenta pe uscat si pe umed au fost in cel mai bun caz medii, iar anvelopa a avut distante mari de franare in ambele teste.

8: Vredestein Ultrac Vorti+

Vredestein Ultrac Vorti+ a fost o anvelopa de performanta confortabila, dar confortul a venit cu pretul manevrarii, Vorti+ simtindu-se lanos cu niveluri scazute de aderenta pe uscat si pe umed.

9: Goodride SA37

Combinatia de buget mixt de Goodride si Star Performer a creat un vehicul dezechilibrat cu caracteristici de manevrabilitate imprevizibile. Nu se recomanda.

10: Federal Evoluzion ST 1

Federal Evolution ST-1 are o aderenta slaba in orice conditie si distante de franare periculos de mari pe teren umed. Nu se recomanda.

(via »)

Lasa un comentariu