Skip to content Skip to footer

Noua anvelopa GitiSynergyH2 ajunge pe piata secundara

Anvelopa performanta GitiSynergyH2 a lui Giti Tire a ajuns pe piata secundara, derivatul sau proiectat OE asigurand deja o serie de echipamente cu VW Group.

Anvelopa va fi disponibila initial in 17 dimensiuni cu jante de 15-18”, latimi de sectiune de la 185-235, dimensiuni de serie de la 50-65 si cu indici de viteza in T, H, V, W si Y.

Destinate in principal masinilor compacte si de familie, vehiculelor crossover si SUV-urilor mici, vor urma alte 25 de dimensiuni suplimentare pe tot parcursul anului.

GitiSynergyH2 a inregistrat A in aderenta pe teren umed pe toata gama si A-C in rezistenta la rulare in rezultatele etichetei UE.

Caracteristicile de baza ale GitiSynergyH2 sunt siguranta, eficienta energetica si control precis.

GitiSynergyH2 a fost prezentat initial in decembrie 2020 ca echipament OE si a fost selectat de la dimensiunile 205 / 60R16 XL 96H si 215 / 55R17 XL 98H pentru VW Caddy 5 si in 225 / 55R17 97V pentru Seat Ateca si Skoda Karoq.

Noua anvelopa inlocuieste GitiSynergyE1 si GitiPremiumH1, ambele facand parte din lansarea originala a brandului Giti in Europa in 2016.

A fost proiectat si proiectat la Centrul European de Cercetare si Dezvoltare Giti Tire din Hanovra, cu teste la unitatea MIRA a companiei din Marea Britanie, precum si in locatii cheie din Germania si Spania.

Este prima anvelopa europeana care foloseste platforma tehnologica AdvanZtech, sistemul de cercetare si dezvoltare integrat la nivel global al producatorului, care stimuleaza partajarea si utilizarea tehnologiei specializate si avansate pentru a crea anvelope care imbunatatesc experienta generala de conducere.

Rezultatele sunt un compus al benzii de rulare complet nou dezvoltat, care ofera o imbunatatire cu 7% a franarii umede, o imbunatatire cu 5% a manevrabilitatii uscate si o crestere de 3% a franarii uscate.

In plus, un nou aspect al benzii de rulare ofera un comportament de manipulare precis si stabil si o imbunatatire cu 4% a rezistentei la acvaplanare.

Potentialul de kilometraj, in functie de caracteristicile de conducere, ar putea fi imbunatatit cu aproape 20%, in timp ce noua carcasa usoara ofera o rezistenta redusa la rulare, ceea ce imbunatateste consumul de combustibil.

Fabio Pecci-Boriani, Senior Product Manager PCR, SUV, Light Truck for Giti Tire (Europe) a declarat: „Platforma tehnologica AdvanZtech ne-a transformat potentialul de dezvoltare a anvelopelor, deoarece ne permite sa acumulam expertiza tehnica a peste 900 de personal cu experienta in cercetare si dezvoltare Giti oriunde in lume si valorificati aceste cunostinte in cele mai recente lansari.

„Acest lucru este evident in GitiSynergyH2, unde am realizat progrese semnificative in ceea ce priveste performanta umeda, in timp ce in paralel am imbunatatit potentialul de kilometraj, doua masuratori care au adesea un efect negativ unul pe celalalt in timpul fazei de dezvoltare.”

„Modificarile tehnice si materiale pe care le-am cumparat in GitiSynergyH2 fac din aceasta o propunere cu adevarat grozava.”

(via »)

Lasa un comentariu

0/5