Skip to content Skip to footer

Rezolutii pentru 2021 pentru noi obiective TPMS (sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri)

Iata cateva idei de rezolutie pentru a va imbunatati programul TPMS (Tire Pressure Monitoring System) pentru 2021:

Obtineti o pregatire adecvata pentru dvs. si

Privind in urma, captuselile argintii din 2020 s-ar putea sa para mai degraba ca un gri tulbure, dar daca exista un lucru care straluceste, este o piata secundara auto care a devenit digitala. Nu a existat niciodata mai multa instruire TPMS de inalta calitate la indemana decat in prezent. Producatorii si-au petrecut ultimul an incercand sa-si faca accesibila instruirea prin seminarii web, video si platforme de instruire online. Asigurati-va ca dvs. si echipa dvs. profitati de aceste oportunitati! Exista sesiuni de instruire adecvate pentru tehnicieni, consilieri de service, manageri de magazine sau proprietari. Pregatirea adecvata este si va fi intotdeauna „pasul 1” intr-un program TPMS eficient si profitabil.

Scopul este mai mare decat pur si simplu „Stingerea luminii”

Toate pregatirile corespunzatoare din lume nu pot compensa un produs slab fabricat. Folosirea unui senzor de calitate non-OE poate duce la o lumina scurta pentru clientul dvs. pe termen scurt, dar probabil ca se vor intoarce pentru a o repara mai devreme decat credeau sau, chiar mai rau, s-ar putea sa nu revina deloc la dvs. . Nu va propuneti sa scoateti lumina pe termen scurt. Aprinderea luminii ar trebui sa fie un produs secundar al unui sistem deservit corespunzator, care se va aprinde, de asemenea, atunci cand este cazul, ajutand la asigurarea sigurantei clientului dvs. si oferind companiei dvs. o reputatie sanatoasa si o afacere prospera TPMS.

Oferiti companiei dvs. TPMS un control anual

Vizitam medicul o data pe an, nu neaparat pentru ca stim ca ceva nu este in regula, ci pentru a verifica eventualele probleme care pot fi prevenite si care au nevoie de atentia noastra. Tratati-va afacerea TPMS (si afacerea in general) in acelasi mod. Sunteti pregatit pentru succes pe termen lung? Iata cateva lucruri de luat in considerare:

  • Cat castigi pentru kiturile de service si cat ai putea castiga daca ai urma recomandarea de a le schimba de fiecare data cand anvelopa este scoasa din janta?
  • Inca jonglati cu mai multe SKU-uri pentru senzori? Are sens sa luam in considerare o solutie programabila?
  • Magazinul dvs. este organizat eficient? Are sens fluxul si ii face pe tehnicienii dvs. sa lucreze cat mai eficient posibil?
  • Aveti suficiente instrumente la ghiseu pentru a explica clientului serviciul TPMS, cum ar fi exemple de tulpini corodate, o diagrama a covorasului sau o piesa POS care arata cum sta senzorul in janta? Aceste mici adaugiri va pot ajuta consilierul de servicii sa vanda mai multe TPMS si sa educe soferul.
  • Aveti procedurile potrivite pentru a va asigura ca echipamentele de service sunt gata si asteapta utilizarea, cum ar fi actualizarile periodice ale software-ului pentru instrumente, incarcarea regulata si consecventa a modelelor si modele de stocare?

Pe masura ce lucrati la aceste noi rezolutii care va aduc mai aproape de obiectivele dvs. TPMS, nu uitati sa evaluati si partenerul dvs. actual TPMS. Un producator de calitate va va furniza instrumentele de care aveti nevoie pentru a avea succes si pentru a dezvolta un program TPMS de dezvoltare a profitului.

(via »)

Lasa un comentariu

0/5