Skip to content Skip to footer

Gata pentru orice: Goodyear lanseaza Eagle F1 Asymmetric 6

Goodyear lanseaza cel mai nou membru al familiei Eagle F1

  • Noua tehnologie imbunatateste performanta pe uscat, franarea pe teren umed si manevrabilitate
  • Tehnologia EV-ready reduce zgomotul si rezistenta la rulare
  • Gata sa linisteasca, gata sa emotioneze

Goodyear a dezvaluit cea mai recenta iteratie a gamei sale premium premiate Eagle F1 de anvelope de performanta ultra-inalta (UHP), Eagle F1 Asymmetric 6. Cu o noua tehnologie pentru a imbunatati performanta pe uscat, franarea pe teren umed, manevrarea pe teren umed si adecvarea vehiculelor electrice, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 este gata pentru orice.

Conceput pentru a se potrivi unei game largi de masini, inclusiv hatch-uri, compacte sportive, masini de familie, sedanuri de lux si coupe-uri sport, Eagle F1 Asymmetric 6 prezinta o serie de inovatii pentru a se construi pe premiatul Eagle F1 Asymmetric 5. Rezultatul este un anvelopa conceputa atat pentru a-i linisti pe soferi cu abilitatile sale de franare si manevrabilitate pe carosabil umed, cat si pentru a-i incanta cu performanta remarcabila pe uscat si acreditarile sportive.

Imbunatatind performanta la uscat, Eagle F1 Asymmetric 6 are o zona de contact adaptiva si o cavitate optimizata pentru a se adapta la variatiile de sarcina. In conditii standard de conducere, zona de contact a anvelopei are o amprenta normala, dar aceasta creste atunci cand soferul face o manevra extrema. Zona de contact se adapteaza astfel stilului de condus si creste la nevoie, oferind soferului mai multa aderenta si reactivitate la manevre extreme.

In conditii de vreme umeda, compusul Eagle F1 Asymmetric 6 cu capac cu noul sistem inovator de rasina permite anvelopei sa aiba mai mult micro-contact cu suprafata drumului, oferind soferilor o aderenta mai buna pe drumurile umede sau ude. Tehnologia dezvoltata pentru anvelopele UUHP (ultra ultra high performance) concepute pentru a functiona la fel de bine pe circuitul de curse ca si drumul a fost transferata la Eagle F1 Asymmetric 6. La Eagle F1 Asymmetric 6, aceasta tehnologie isi mareste flexibilitatea pentru a se potrivi sau a fi mai rezistenta la drum. rugozitate3. Acest sistem de rasina sporeste aderenta anvelopelor pe sosea.

Fiecare anvelopa din gama Goodyear este pregatita pentru vehicule electrice, dar Eagle F1 Asymmetric 6 a fost conceput special tinand cont de cerintele producatorilor de vehicule electrice. Modelul sau de anulare a zgomotului are ca rezultat o reducere de 1 dB, indicata pe eticheta anvelopei, in timp ce noua sa tehnologie compusa reduce rezistenta la rulare, pentru a ajuta la cresterea autonomiei electrice5. Rezultatul este o anvelopa care este pregatita pentru urmatoarea generatie de mobilitate.

 

Laurent Colantonio, Director Regional de Tehnologie EMEA, Goodyear: „Eagle F1 Asymmetric 6 este cel mai recent din gama noastra premiata de anvelope Eagle F1. Cu inovatii cheie pentru a imbunatati performanta pe uscat si franarea si manevrarea pe carosabil umed, este pregatit pentru cele mai exigente performante, in acelasi timp linistind si emotionanti soferii. Noi, cei de la Goodyear, suntem mandri sa colaboram cu OEM de top pentru a promova urmatoarea generatie de mobilitate; de aceea Eagle F1 Asymmetric 6 se potriveste cerintelor vehiculelor electrice si este gata sa duca mai departe mobilitatea electrica.”

Eagle F1 Asymmetric 6 va fi lansat initial in 28 de dimensiuni in T1 2022, cu dimensiuni suplimentare lansate pe tot parcursul anului. Pana in 2023, Eagle F1 Asymmetric 6 va fi disponibil in nu mai putin de 65 de dimensiuni, de la 17 la 22 de inchi.

Lista de marimi initiala pentru lansare in ianuarie 2022 include o serie de accesorii populare de 17 si 18 inchi, inainte ca alte dimensiuni de 17, 18 si 19 inchi sa fie adaugate in februarie si martie. Gama va fi extinsa la echipamente de 21 de inci in aprilie.

In comparatie cu predecesorul Eagle F1 Asymmetric 5. Teste interne, dimensiune 225/45R17, masina de testare: Volkswagen Golf 8, locatie de testare: Pista de testare Mireval.

Reducerea rezistentei la rulare si a zgomotului in comparatie cu predecesorul Eagle F1 Asymmetric 5.

via »

 

Lasa un comentariu

0/5