Skip to content Skip to footer

Davanti – Tendinte pentru 2024

Anvelope Iarna Davanti Wintoura

Cu o viziune puternica asupra pietei si ani de experienta, Sean Maddocks, director de vanzari pentru Marea Britanie si Irlanda la Davanti Tyres, ofera o imagine de ansamblu a aspectelor si tendintelor de luat in considerare in industria anvelopelor in perspectiva anului 2024. Ascensiunea vehiculelor electrice (EV) Cand vehiculele electrice au aparut pe piata, a existat o reactie initiala din partea unora dintre cei mai importanti producatori de anvelope de a crea o linie de produse EV potrivita pentru EV-uri si numai pentru EV-uri. Cu toate acestea, in ultimele 12 luni si, cu siguranta, pe masura ce ne indreptam spre 2024, a avut loc o schimbare de directie.

Anvelope Iarna Davanti Wintoura
Anvelope Iarna Davanti Wintoura

Acum, in conformitate cu standardele ETRTO (European Tire and Rim Technical Organization), producatorii de anvelope, inclusiv Davanti, produc un portofoliu de produse care sunt reglementate si certificate ca fiind adecvate pentru VE, precum si pentru alte aplicatii pentru vehicule.

Distribuitorii independenti cu care lucram indeaproape stiu ca, in prezent, aceasta este calea cea mai potrivita, deoarece nu observa o crestere semnificativa a cererii de pneuri specifice pentru vehicule electrice din partea consumatorilor, ci acestia cauta mai degraba sfaturi privind pneurile potrivite pentru vehiculele lor electrice. Este important sa fim constienti de faptul ca comerciantii cu amanuntul de anvelope continua sa fie expertii pe care consumatorii se bazeaza atunci cand aleg anvelopa potrivita – atata timp cat producatorii de anvelope furnizeaza comerciantilor anvelope adecvate pentru un VE, preocuparea consumatorilor in aceasta privinta va ramane probabil scazuta. Tendinte generale ale anvelopelor care trebuie urmarite in 2024 Una dintre cele mai semnificative tendinte care continua pe piata de inlocuire este evolutia dimensiunilor jantelor. Exista o proeminenta si o cerere tot mai mare de anvelope cu dimensiuni de jante de 19 inch si peste. In calitate de producator, estimam ca aproximativ 13% din piata angro de anvelope de inlocuire este acum de 19 inci si peste. Acest sector de piata a fost dominat de producatorii premium, dar asistam la o adevarata schimbare in jos a pretului de vanzare a anvelopelor pentru aceste dimensiuni mai mari ale jantei. Avand in vedere ca vehiculele care circula pe sosele devin in general tot mai vechi – varsta medie a unui vehicul in Regatul Unit fiind acum de aproximativ 10 ani – observam ca persoanele care anterior ar fi cumparat o anvelopa premium se orienteaza catre o anvelopa de clasa medie sau de buget. Pe masura ce vehiculele imbatranesc si consumatorii au un venit disponibil mai mic, acestia devin mai putin dispusi sa cheltuiasca bani pe o anvelopa premium pentru vehiculele lor.

La celalalt capat al scalei, asistam la o scadere a dimensiunilor jantelor de 13-15 inch in toate grupurile de produse. Chiar si vehiculele mici, care, in mod traditional, ar fi fost echipate cu jante de 13-15 inch ca echipament de serie, sunt dotate standard cu jante de dimensiuni mai mari. Acest lucru se datoreaza nu numai tendintelor estetice, ci si faptului ca producatorii de vehicule isi concentreaza productia pe variantele cu specificatii mai mari ale gamei lor din cauza restrictiilor de productie cauzate de lipsa componentelor. Cercetare si dezvoltare In perspectiva anului 2024, dorim sa ne asiguram ca vom continua sa consolidam increderea dealerilor ca toate produsele pe care Davanti le aduce pe piata ofera aceeasi performanta si fiabilitate ca si alti producatori de top. Avem mai multe produse noi care urmeaza sa fie lansate anul viitor, unele pe piata de masa si altele mult mai de nisa, dar toate testate independent pentru a functiona la cele mai inalte standarde de siguranta si performanta. Un bun exemplu al nivelurilor de testare la care mergem – si al modului in care ne vom consolida reputatia noastra in domeniul cercetarii si dezvoltarii pe masura ce ne indreptam spre 2024 – poate fi vazut in cercetarea si dezvoltarea care a intrat in anvelopa noastra Protoura Sport DSP Runflat, lansata la mijlocul anului 2023. Anvelopa a fost dezvoltata si testata la standardele OE ale producatorilor de vehicule, fiind egala cu o anvelopa runflat premium in ceea ce priveste siguranta.

Cu toate acestea, echipa Davanti a mers dincolo de cerintele standard pentru testarea runflat pentru a asigura o performanta optima. In plus fata de testul standard al tamburului, acesta include:

  • Presiunea de apasare, asigurand ca anvelopele sunt usor de montat si demontat de pe janta – o provocare tipica pentru anvelopele runflat – mentinand in acelasi timp o forta suficienta pe roata pentru o functionare fiabila.
  • Testul de sensibilitate RPA, asigurandu-se ca anvelopa se incadreaza bine in limitele de toleranta ale senzorilor TPMS, acest test determina variatia circumferintei intre starile umflate si neumflate, pentru vehiculele care se bazeaza pe aceasta tehnologie pentru a detecta faptul ca o anvelopa s-a dezumflat.
  • Testul de rostogolire a jantei, care asigura ca anvelopa dezumflata ramane montata pe janta atunci cand este supusa unor forte laterale, un factor care nu poate fi determinat doar prin testul standard al tamburului. Acest test a fost efectuat prin efectuarea de viraje in J cu o anvelopa sub presiune zero pentru a se asigura ca aceasta ramane montata pe janta, asa cum prevad standardele OE.
DAVANTI
DAVANTI

Multumita muncii incredibile depuse de echipa pentru a proiecta un model de banda de rulare UHP, alaturi de tehnologia runflat, care a fost dezvoltata la un standard premium, ca marca am creat un punct de referinta pentru runflats care ofera performante in care clientii nostri pot avea incredere. Este important sa recunoastem ca nimic din toate acestea nu ar fi fost posibil fara facilitati de testare de top, de asemenea. In 2020 am lansat Centrul nostru european de dezvoltare la Applus+, cele mai importante facilitati de testare IDIADA din Spania.

Acest lucru a fost esential pentru dezvoltarea si lansarea unor produse precum anvelopa Protoura Sport UHP si anvelopele Alltoura pentru toate sezoanele, care au primit recenzii fantastice. Facilitatea noastra ne-a permis nu numai sa dezvoltam noi produse, ci si sa experimentam noi tehnologii si noi caracteristici care pot intra in gama pe masura ce se schimba cerintele consumatorilor. Impreuna cu centrul nostru din Spania, folosim unul dintre cele mai importante centre de testare de iarna din lume, in Finlanda, pentru testele de iarna si pentru toate anotimpurile, pentru a ne asigura ca intreaga gama este testata la limita, pentru a oferi incredere deplina atat retelei noastre de distribuitori, cat si consumatorilor. Planuri de crestere internationala si viitorul Davanti Tyres Reflectand asupra anului 2023, Davanti Tyres a trecut de la vanzarea constanta in aproximativ 70 de tari la aproape 90. A fost un an extraordinar pentru cresterea la nivel international si, in timp ce privim spre urmatoarele 12 luni, vom continua sa ne concentram pe asigurarea faptului ca, pe masura ce crestem, ne asociem cu distribuitori de top si cu intreprinderi care impun mult respect si volum pe pietele lor. Din perspectiva dezvoltarii anvelopelor, prima jumatate a anului 2024 se va concentra pe continuarea prezentarii lansarilor recente, cum ar fi anvelopele Protoura Sport Run Flat si Protoura Race.

Privind incepand cu luna august 2024, ne vom concentra pe lansarea celei de-a doua generatii a produselor noastre de baza, care au fost pe piata inca de la infiintarea Davanti Tyres in 2015. Pe masura ce avansam pana in 2024, va fi interesant sa vedem cum se adapteaza industria la provocarile si tendintele actuale – sau noi – si la tendintele actuale.

Lasa un comentariu