Skip to content Skip to footer

Recenzii anvelope 2020 – Test de anvelope All Season

Pentru a afla care dintre aceste anvelope pentru toate anotimpurile este cea mai buna si daca se pot potrivi cu o anvelopa de vara si de iarna, testul anvelopelor pentru toate anotimpurile din 2020 a testat noua dintre cele mai bune anvelope pentru toate anotimpurile 225/45 R17 de pe piata si a inclus o anvelopa de vara si de iarna ca referinta.

Fiecare set de anvelope va fi testat pentru nivelul de aderenta pe uscat, umed si zapada, va fi evaluat nivelul de zgomot si confort si rezistenta la rulare masurata, ceea ce inseamna ca acest test ar trebui sa fie o imagine de ansamblu completa a performantei anvelopelor.

Din pacate, nu am putut efectua teste de uzura pentru acest test, dar este ceva la care vom lucra pentru testarea anilor urmatori.

Ponderarea scorului general sa bazat pe 30% umed, 25% uscat, 25% zapada, 10% zgomot si confort si 10% rezistenta la rulare. Mai multe detalii despre defalcare puteti gasi in videoclip.

Performanta pe teren uscat

Cea mai mare calitate negativa a oricarui anvelopa pentru toate anotimpurile este de obicei performanta uscata, deoarece un compus mai moale combinat cu mai multe blocuri si supe inseamna mai putina aderenta, iar acest lucru s-a dovedit a fi din nou cazul.

Michelin CrossClimate + „optimizat pentru vara” si-a indeplinit promisiunea si s-a dovedit a fi cel mai bun anvelope pentru toate anotimpurile pe uscat, atat obiectiv cat si subiectiv, dar a oprit in continuare VW Golf la 1,2 metri in spatele anvelopei de vara in timpul testelor de franare uscata.

Inca 1,4 metri inapoi a fost urmatoarea cea mai buna anvelopa din toata sezonul, totalizand 2,6 metri in spatele anvelopei de vara.

Anvelopa de vara a avut, de asemenea, un avantaj semnificativ in timpul manipularii uscate, fiind singura anvelopa care a depasit marca de 100 de secunde. Restul anvelopelor pentru tot sezonul au fost extrem de apropiate unele de altele, cu doar 1,4 secunde separand grupul.

Subiectiv, anvelopa de vara s-a simtit cel mai bine in timpul manipularii uscate.

Teren umed

Franarea umeda este o calitate esentiala a sigurantei pentru o anvelopa pentru tot sezonul si trei dintre ele s-au dovedit a fi mai eficiente decat anvelopa de vara, chiar si la temperaturile ridicate de testare.

Bridgestone, Hankook si Goodyear au oprit masina la mai putin de 0,4 metri unul de celalalt, cu urmatoarea cea mai buna anvelopa de sezon, cu 1,4 metri mai departe.

Manipularea pe teren umed a redat avantajul anvelopei de vara, dar marja a fost mica, trio-ul Bridgestone, Hankook si Goodyear ramanand in primele trei locuri.

In timp ce Michelin nu a reusit sa se potriveasca cu aderenta celor mai bune anvelope all season, s-a simtit excelent subiectiv.

Continental, Hankook si Cooper au avut rezultate bune in testele de acvaplanare in ape adanci.

Pe zapada

Testarea zapezii a evidentiat cu adevarat cat de slaba este o anvelopa de vara in conditii meteorologice nefavorabile, anvelopa de vara avand performante periculoase in toate cele trei teste.

In timp ce niciuna dintre anvelopele pentru tot sezonul nu a putut egala cu anvelopa de iarna pe zapada, Giti, Continental si Goodyear au avut performante extrem de bune in timpul franarii pe zapada.

Goodyear, Continental si Giti si-au confirmat avantajul de aderenta directa, revendica si primele trei pentru tractiunea pe zapada.

In mod placut, testul de manipulare a zapezii a mentinut Giti, Goodyear si Continental in primele trei, dar anvelopa de iarna si-ar putea arata intr-adevar avantajul de proiectare, oferind mult mai multa aderenta la viraje si depasind anvelopele pentru tot sezonul cu o marja semnificativa.

 

Confort

Confortul subiectiv al tuturor anvelopelor testate a fost extrem de aproape, doar Bridgestone avand un mic avantaj fata de grup.

Toate anvelopele pentru toate anotimpurile s-au dovedit a avea un nivel de confort mai ridicat decat anvelopa de vara, care este bine considerata ca fiind o anvelopa confortabila de vara.

Testarea zgomotului a fost efectuata pe doua suprafete, la viteze diferite, cu curbele dB mediatizate.

Cost

Noul Goodyear a depasit cu usurinta Bridgestone pentru cea mai redusa rezistenta la rulare a anvelopelor pentru toate anotimpurile, cu toate acestea, daca rezistenta la rulare este prioritatea dvs., anvelopa de vara are un avantaj semnificativ.

Anvelopa premium de vara a fost mai ieftina decat cea mai ieftina anvelopa pentru tot sezonul, Michelin demonstrandu-se a fi cea mai scumpa.

Rezultate

 

Primul: Goodyear Vector 4Seasons Gen 3

Al doilea: Hankook Kinergy 4S2

3: Continental AllSeasonContact

4: Bridgestone Weather Control A005

Al 5-lea: Michelin CrossClimate +

6: Giti GitiAllSeason AS1

7: Sezonul Nexen N Blue 4

8: Vredestein Quatrac Pro

9: Cooper Discoverer All Season

(via »)

Lasa un comentariu

0/5