Skip to content Skip to footer

Nico Rosberg, antreprenor campion mondial de Formula 1 si sustenabilitate, este noul ambasador al marcii Continental

Doua nume ilustre din lumea mobilitatii isi unesc fortele in cadrul unui nou parteneriat: campioana mondiala de Formula 1 din 2016 si antreprenorul de sustenabilitate Nico Rosberg s-a inscris ca nou ambasador de marca pentru producatorul international de anvelope Continental. „Nico Rosberg si Continental se potrivesc perfect”, spune Philipp von Hirschheydt, seful unitatii de afaceri Anvelope de schimb pentru EMEA.

„Nico Rosberg a obtinut un succes masiv in sportul cu motor, personifica performantele de conducere la nivel de elita la limita si afiseaza un angajament multilateral pentru protectia mediului. Intre timp, Continental – in calitate de dezvoltator si producator de anvelope premium – este un purtator de standarde pentru siguranta maxima si performanta maxima in toate situatiile de conducere. In acelasi timp, urmarim o strategie de durabilitate deosebit de riguroasa. Pe langa faptul ca suntem lideri in dezvoltarea de solutii tehnologice compatibile cu mediul, ne-am propus si noi obiective extrem de exigente atunci cand vine vorba de practici de afaceri neutre din punct de vedere al carbonului si durabile pe tot parcursul lantului valoric. ”

Nico Rosberg explica: „Sunt foarte mandru ca lucrez cu parteneri care pun durabilitatea, tehnologia si siguranta in centrul a ceea ce fac. La fel ca mine, Continental este ferm angajat sa permita o mobilitate durabila. Dezvoltarea si inovatia in sectorul anvelopelor sunt elementare pentru aceasta. Vad aceste valori comune ca baza a colaborarii noastre si astept cu nerabdare sa lucram impreuna ”.

Un bun exemplu despre cat de bine merg cei doi parteneri a venit in primul weekend al lunii aprilie a acestui an in desertul Arabiei Saudite: in evenimentul inaugural al noii serii de curse Extreme E, echipa Rosberg Xtreme Racing a iesit invingatoare – pe pneurile furnizate de catre Continental, unul dintre principalii sponsori ai Extreme E. Aceasta serie de curse off-road are loc in locatii deosebit de indepartate din intreaga lume, in masini electrice special dezvoltate. Concentrandu-se pe durabilitate, Extreme E a fost, de asemenea, conceput in mod explicit pentru a atrage atentia asupra efectelor schimbarilor climatice si pentru a le combate prin promovarea proiectelor de protectie climatica la fata locului. Nico Rosberg, impreuna cu noua sa echipa de curse Rosberg X Racing, si Continental, ca unul dintre principalii sponsori ai seriei si dezvoltatori ai anvelopelor off-road folosite de toate echipele, se numara printre cei care sustin Extreme E.

Nico Rosberg: campion mondial, antreprenor pentru sustenabilitate – si partener continental

Nico Rosberg este una dintre cele mai cunoscute figuri din motorsportul international. Barbatul in varsta de 35 de ani a atins apogeul unei cariere de succes ca pilot de curse cand a castigat titlul de Campionat Mondial de Formula 1 in 2016. S-a retras apoi ca un curse activ si de atunci si-a indreptat atentia asupra actiunii climatice. De exemplu, el face presiuni pentru tranzitia catre solutii de mobilitate durabila si tehnologii ecologice. Cu palaria investitorului, Rosberg sustine o gama larga de start-up-uri durabile care dezvolta si furnizeaza produse si servicii inovatoare. El a primit mai multe premii pentru angajamentul sau, inclusiv Premiul cultural european pentru protectia mediului si a climei. In ultimii ani, Rosberg a folosit Forumul Economic Mondial de la Davos ca o platforma pentru a sustine solutiile alternative de mobilitate. Implicarea lui Rosberg in Extreme E scoate in evidenta cat de serios ia personal ideea sportului cu motor durabil – in calitate de fondator si CEO al echipei Rosberg X Racing, creat special pentru noua serie de curse. „Extreme E are loc in locatii in care consecintele schimbarilor climatice sunt deja clare. Seria s-a alaturat multor parteneri internationali si locali diferiti pentru a lua masuri pentru a atenua situatia. Oferim acestui numar important o platforma proeminenta – si in acelasi timp starnim entuziasm pentru mobilitatea electrica si inovatia ecologica ”, explica Rosberg.

Acest tip de angajament fata de masuri concrete care promoveaza mobilitatea durabila este un alt aspect care ii uneste pe Nico Rosberg si Continental in noul lor parteneriat. La randul sau, Continental directioneaza investitii semnificative in activitati de cercetare si dezvoltare menite sa faca productia tuturor anvelopelor sale complet neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon pana in 2040 cel tarziu. Zona de afaceri Anvelope a companiei este deja un lider industrial in utilizarea eficienta a resurselor si isi propune sa reduca consumul de apa si energie in activitatile sale de productie cu inca 20% pana in 2030.

Nico Rosberg, campion mondial de Formula 1 si antreprenor pentru sustenabilitate, este noul ambasador al marcii continentale

 

(via »)

Lasa un comentariu

0/5