Skip to content Skip to footer

Davanti Protoura Sport trecuta prin teste

Davanti Protoura Sport put through its paces

Fostul campion olimpic si pilot britanic de masini de curse Sir Chris Hoy a pus recent la incercare Protoura Sport de la Davanti Tyres in Portugalia pentru a vedea daca anvelopa ofera o experienta de conducere de inalta performanta.

Pentru a face acest lucru, s-a alaturat lui Davanti pe pista partenera, Autodromo Internacional do Algarve de F1 din Portimao.

Davanti Protoura Sport put through its paces

Conducand un Mercedes E53 AMG la viteze care depasesc 240 km/h, Hoy a profitat de oportunitatea pentru a explora toate capacitatile de inalta performanta ale gamei emblematice a lui Davanti.

„Am testat Protoura Sport tura dupa tura si au fost incredibile”, a spus Hoy, care de cand s-a retras ca unul dintre cei mai decorati olimpici din Marea Britanie si-a inceput o cariera in motorsport.

„Este prima data cand ii scot pe pista si se tin foarte bine la viteza mare. Cu adevarat nu-mi vine sa cred cat de putina uzura au aratat, in ciuda faptului ca le-am impins constant.

„Daca poti obtine o anvelopa care sa performeze aici, atunci stii ca este capabila sa faca orice ii arunci pe drum.”

Protoura Sport este prima anvelopa caruia i-a fost alocat un timp semnificativ de dezvoltare la noul Centru European de Dezvoltare al lui Davanti de la IDIADA.

Depusa atat la Dekra, cat si la TÜV SÜD, se pare ca a depasit concurentii de varf ale marcii intr-o serie de teste tehnice de performanta.

Conceput pentru piata de vehicule premium, performanta si stilul lui Protoura Sport il plaseaza printre liderii consacrati din clasa UHP, potrivit lui Davanti.

Construit cu un compus de cauciuc imbogatit pentru a oferi o aderenta exceptionala la viteze mari, caracteristicile cheie de design ale lui Protoura Sport asigura ca aderenta si controlul sunt livrate acolo unde este nevoie instantaneu.

Blocurile de rulare interconectate proiectate cu precizie si un sistem inteligent integrat de gestionare a apei, cu caneluri circumferentiale largi, proeminente trapezoidale si gropite hidrodinamice alunga apa din zona de contact fara niciun impact negativ asupra conducerii pe vreme uscata.

„Exista o diferenta notabila intre Protoura Sport si alte anvelope UHP pe care le-am montat in trecut”, a spus Hoy. „Cu Davanti sunt incredibil de rezistenti, asa ca nu este vorba doar de performanta, ci este de faptul ca sunt foarte abuzati. Poti sa dai cu masina toata ziua si inca mai exista o multime de benzi de rulare si de performanta in cauciucuri.

„Nu este vorba doar de o tura in jurul pistei de curse, este de a sti ca vor rezista bine pe tot parcursul anului si mai departe.

„Protoura tine drumul foarte bine atat in conditii uscate, cat si umede. Chiar si in timpul ploilor abundente, pur si simplu tin drumul intr-un mod care se simte mai fiabil si mai previzibil decat alte anvelope.

„Aderenta lor la franare va ofera, de asemenea, multa incredere. Imi place sa conduc, sa fiu in control, iar Protoura Sport iti ofera o conexiune incredibila cu sosea, facand masina sa se simta una cu soferul.

„Davanti a facut o treaba fantastica cu Protoura Sport. Pentru o anvelopa cu acest pret in special, este uimitor de ce este capabil.”

(via »)

Lasa un comentariu