Skip to content Skip to footer

Singapore testeaza anvelope Michelin antiperforare derivate din sticle de plastic

Sticla sau paharul de plastic de unica folosinta pe care tocmai l-ati aruncat ar putea intr-o zi sa se intoarca sub forma unei anvelope antiintepatura revitalizate.

Si mai bine, Singapore va fi o parte esentiala a acestei noi evolutii. Renumita companie franceza de anvelope Michelin testeaza acest nou prototip de tehnologie la nivel local, in parteneriat cu DHL Express.

Unul dintre cele mai mari necazuri ale automobilismului in Singapore este acela de a avea o pana ghinionista din cauza unor obiecte libere sau ascutite de pe sosea. Intepaturile nejustificate pot duce chiar la scenarii precum pierderea controlului vehiculului sau oprirea pe marginea drumului din cauza unei pene de cauciuc.

Michelin, care isi propune sa inceapa sa comercializeze aceste anvelope futuriste anti-intepaturi in 2024, este increzator ca automobilistii care vor folosi astfel de anvelope in viitorul apropiat nu trebuie sa isi faca griji cu privire la aceste potentiale pericole rutiere.

Pe Facebook a fost distribuita o imagine de prezentare a prototipurilor de anvelope, montate pe o furgoneta de livrare DHL Express. Din imagine se poate observa ca anvelopele sunt rezistente la intepaturi, deoarece sunt realizate cu o structura canelata, cu fante care pornesc de la centru spre peretele exterior al anvelopei, si nu folosesc aer pentru a-si forma structura generala.

Nu este prima data cand Michelin scapa prototipuri ale unor astfel de anvelope. In 2019, Michelin a debutat cu un prototip similar de anvelopa la un eveniment comercial din Montreal, Canada. De atunci, Michelin trebuie sa fi testat acesti noi compusi in diverse conditii reale si in diferite parti ale lumii in timpul dezvoltarii lor.

Pentru ca aceste anvelope sa fie si mai ecologice, Michelin a mai spus ca va incepe sa utilizeze materiale plastice reciclate in noile sale anvelope incepand cu 2024. Cel mai mare avantaj pe care il au aceste anvelope este ca, fara grija intepaturilor, aceste anvelope pot fi folosite pana la durata maxima de viata, crescand longevitatea generala.

Michelin chiar a efectuat cercetari intre 2012 si 2015 si a constatat ca 20% din toate anvelopele casate anual sunt cele care, din pacate, s-au imbolnavit de intepaturi sau au avut o uzura neuniforma din cauza cifrelor incorecte ale presiunii aerului.

Asadar, ati face trecerea la aceste noi anvelope?

(via »)

The Michelin Uptis Prototype is tested on a Chevrolet Bolt EV Wednesday, May 29, 2019 at the General Motors Milford Proving Ground in Milford, Michigan. GM intends to develop this airless wheel assembly with Michelin and aims to introduce it on passenger vehicles as early as 2024. (Photo by Steve Fecht for General Motors)

Lasa un comentariu