Testare anvelope de iarna DAVANTI Wintoura – performanta si siguranta in sezonul rece

Davanti Tyres este o companie noua de anvelope de performanta care aduce la acelasi numitor comun, atat capacitati de productie de nivel inalt, cat si un design de produs si dezvoltare de brand realizate la standarde europene. Lansate in mai 2017 in cadrul targului Autopromotec deschis la Bologna Trade Fair Center, Italia, gama de anvelope de iarna DAVANTI, formata din modelele Wintoura, Wintoura Plus, Wintoura SUV si Wintoura VAN, cuprinde in prezent 51 de dimensiuni. Gama de anvelope de iarna Davanti Wintoura este disponibila incepand cu luna octombrie exclusiv prin magazinul online Anvelope.ro, importatorul unic in Romania al brandului.

Pentru dezvoltarea, certificarea si etichetarea modelelor de iarna Wintoura, Davanti Tyres a apelat la compania independenta Test World Oy cu sediul in Ivalo, Finlanda. Test World este parte a grupului Millbrook, fiind specializata in furnizarea de servicii de testare, validare si inginerie in industria automobilelor (industria transportului, anvelopelor, petrochimiei, apararii si securitatii). Detine doua facilitati indoor de testare in conditii de iarna pe tot parcursul anului si doua autodromuri de testare exterioare, Mellatracks si Airport, functionale sase luni. Gama de anvelope de iarna Davanti Wintoura a fost testata pe autodromul Airport Proving Grounds, Ivalo, Finlanda, care are disponibil cel mai lung sezon functional in conditii arctice in aer liber (octombrie pana la sfarsitul lunii aprilie). Anvelopele au trecut prin probe extreme de gheata si zapada. Si au facut-o pentru ca, pe toate drumurile din Europa, in toate tarile europene, in cele mai aspre conditii de iarna, orice sofer sa le poata testa limitele in deplina siguranta.

Testare Davanti Wintoura

Testare Davanti Wintoura

Davanti Wintoura este anvelopa de inalta performanta conceputa special pentru o gama larga de masini compacte, astfel incat tu sa conduci cu incredere pe drumuri acoperite cu gheata si zapada.  Davanti Wintoura Plus, promite o performanta ultra-inalta, care iti permite sa impingi limitele unei masini de calibru mai mare sau a unei masini sport, insa in conditii de siguranta, pentru un sofat cu adevarat exceptional. Davanti Wintoura SUV asigura un sofat usor, sigur pe drumuri inzapezite pentru piata de SUV-uri din ce in ce mai populara. Davanti Wintoura VAN a fost gandita special pentru soferii care nu se pot dezlipi de la volanul masinii, indiferent de conditiile de drum si au nevoie de anvelope sigure si longevive.

Fiecare model a fost supus fiind la cinci teste distincte.

  1. Testul cercuri pe gheata sau performanta in viraj, reprezinta verificarea aderentei laterale a anvelopei. Vehiculul este aliniat la marginea unui cerc de 50 de metri, se blocheaza volanul la unghiul de viraj si se accelereaza lent pana cand masina se abate de la linia circulara. Rezultatul este calculat din media turelor executate din mai multe rulari.
  2. Testul  tractiunea si franare pe gheata reprezinta evitarea acelui moment de teama cand ciupiti franele pe gheata si masina abia incetineste, fiind un element cheie pentru anvelopele de iarna. Testul masoara distanta necesara pentru a incetini de la 50 la 5 kph (16-3mph), eliminand variatiile ABS ce se pot crea pe cei cativa metri finali.
  3. Testul manevrare pe zapada este realizat la viteza mare pe pista de testare acoperita de zapada ca o manuse. O serie de curbe cu o varietate de unghiuri si trepte de viteza intrerup lungi portiuni de linie dreapta, testand tractiunea, performanta de franare si acuratetea directiei. Aceasta pista ingusta si complexa solicita la maximum atat soferul, cat si anvelopele.
  4. Testul manevrare pe gheata se realizeaza pe pista de 1300 de metri de la Ivalo care este rapida si frumoasa si testeaza cu adevarat anvelopele. E un amestec de viraje stranse si in ac de par si, cu toate sistemele electronice de asistare oprite, reprezinta o adevarata provocare. Pista este netezita intre serii, iar rezultatul este o medie a timpilor pe ture.
  5. Testul urcarea dealului acoperit cu zapada reprezinta al doilea factor major in cumpararea de anvelope de iarna. Pentru aceasta, avand masina in miscare, a fost schimbata in viteza a doua sub 25 kph apoi accelerat cat s-a putut de rapid. Testul masoara distanta parcursa de la 25 la 50 kph. Ca si in testul de franare, rezultatul este o medie de opt rulari.

Mai jos puteti vizualiza testarea gamei de anvelope de iarna Davanti Wintoura.

 

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Lasa un raspuns