Continental sponsorizeaza Tour de France 2019

Continental va sponsoriza Tour de France 2019. Compania va fi unul dintre cei cinci parteneri principali, alaturi de LCL, E.Leclerc, Krys si Skoda. Logo-ul Continental va aparea pe materialele promotionale de deasupra liniei de sosire, precum si in zona “flacara rosie”. Ca beneficiu al vizibilitatii sporite, un reprezentant al Continental va prezenta trofeul castigatorului etapei pe podium.

“Ca sponsor al Tour de France, exista o potrivire perfecta a produselor si valorilor noastre corporative”, spune Nikolai Setzer, membru al Comitetului executiv al Continental AG si sef al diviziei Anvelope. “Dupa un an ca partener mai mic si sponsor al anvelopei oficiale, este o mare placere sa jucam acum un rol major in cea mai importanta cursa de ciclism din lume. Astfel putem sa avem o vizibilitate mai mare pentru anvelopele noastre de inalta tehnologie, care nu numai ca sunt destinate sigurantei rutiere, ci si pasiunii de a castiga.”

Christian Prudhomme, director al Tour de France, adauga: “Bucuria de a castiga o etapa este o emotie zilnica pe Tour de France. Ciclistul care isi ridica bratele la linia de sosire, fie ca este o victorie din multe altele, fie ca are singura victorie in cariera, se confrunta cu siguranta cu unul dintre cele mai importante momente ale vietii sale. Continental isi asociaza imaginea cu aceste emotii, care sunt, de asemenea, legate de notiunea de performanta, aparata la cel mai inalt nivel de marca anvelopelor. Campionii de turnee, de la Bruxelles la Paris, prin Saint-Etienne, Tourmalet sau Nimes, se vor recunoaste in aceasta cautare de excelenta care defineste Continental”.

In acest an, sase echipe World Tour (Sky, FDJ, Movistar, Bahrain-Merida, Katusha-Alpecin, Sunweb) vor concura la competitia High-End Competition Pro LTD de la Continental, special conceputa si confectionata manual in Korbach, Germania. In plus, soferii vehiculelor oficiale ale Tour de France vor primi cel mai recent Continental PremiumContact 6, care este fabricat in Sarreguemines, Franta.

Compania de tehnologie utilizeaza, de asemenea, parteneriatul cu Tour de France pentru a-si promova strategia “Vision Zero” (viziune de la punctul zero), pentru o lume fara decese rutiere, raniri sau accidente. Fanii de la Tour de France pot gasi sfaturi privind calatoriile in conditii de siguranta la diferitele etape de pe site-ul Continental. In plus, producatorul de anvelope va oferi inca o data controale gratuite privind pneurile mobile pentru vehiculele parcate de-a lungul rutei. In cadrul cursului, pentru prima data, colturile periculoase vor fi evidentiate pentru calaretii si soferii vehiculelor de sprijin cu semne speciale de avertizare in galben luminos.

(via)

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Lasa un raspuns