Teste anvelope de vara Auto Bild 2019. Runda eliminatorie

Revista germana de automobile AUTO BILD a aliniat la start 53 de candidati pentru faza initiala a asteptatului test pentru anvelope de vara 2019. Au fost reprezentate majoritatea categoriilor de anvelope, de la cele premium scumpe, cele mijlocii si  pana la cele de nivel buget si fara renume din Orientul Indepartat.

Finalistii au fost selectati folosind acelasi proceduri utilizate in testele anterioare ale Auto Bild. Folosind un  BMW Seria 1 pentru probe, specialistii in testari ai revistei germane de autovehicule au constatat distantele de oprire pentru fiecare anvelopa, pe suprafete umede (de la 80 km/h) si uscate (de la 100 km/h). Fiecare centimetru a fost foarte important, pentru ca doar cele mai bune 20 de anvelope ale dimensiunii de testare 225/45 R17 91/94 W / Y au facut saltul la runda urmatoare pentru teste dinamice si verificarea costurilor in finala mare. Rezultatele agregate au fost apoi comparate, rezultand primele 20  clasate :  Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, Michelin Pilot Sport 4, Hankook Ventus S1 Evo3, Pirelli P Zero, Nokian Wetproof, Falken Azenis FK510, Kenda Emera A1 KR 41, Continental PremiumContact 6, Vredestein Ultrac Vorti, Bridgestone Turanza T005, Dunlop Sport Maxx RT2, Fulda SportControl 2, Firestone Roadhawk, Apollo Aspire XP, Kleber Dynaxer UHP, Yokohama Advan Fleva V701, Sava Intensa UHP 2, Kumho Ecsta PS 71, Toyo Proxes Sport si Maxxis Premitra 5.

Cele 33 anvelope care s-au clasat sub linie au fost:  Uniroyal RainSport 3, Goodride Sport SA-37, General Tire Altimax Sport, Federal Evolutionion ST-1, Avon ZV7, GT Radial SportActive, Linglong Green-Max, Mabor Sport-Jet 3, Cooper Zeon CS8, Semperit Speed-Life 2, BFGoodrich g-grip, Gislaved Ultra Speed, CST Medallion MD-A1, Tomason Sportrace, Dayton Touring 2, Matador MP47 Hectorra, Barum Bravuris 3 HM, Cormorant UHP, Nankang Sportnex AS-2 +, Tigar UHP, Imperial Ecosport2, Paxaro Summer Performance, Firemax FM601, Running S Fit EQ, Zeetex HP2000 vfm, Viking ProTech HP, Neolin Neosport, Sailun Atrezzo ZSR, Cratos  CatchPassion, Mazzini Eco607, Typhon Successor 5, Milestone Green Sport si Star Performer UHP 1.

Anvelopele de vara ale producatorilor scumpi de premium au venit cu usurinta in top zece, neexistand aici surprize. Surprize au fost insa din zona mijlocie unde  chiar si promotorii Apollo (India) si Maxxis (Taiwan) au reusit sa faca saltul in liga de top. Pentru ca surpriza sa fie si mai mare, o anvelopa pe care nimeni nu a vazut-o vreodata a ocupat locul sapte: Kenda Emera A1 KR 41 din Taiwan. Majoritatea finalistilor provin mai ales din segmentele premium si mijlociu, in timp ce segmentul bugetar a fost bine reprezentat in grupul de 33 de anvelope eliminate. Unii dintre candidatii de nivel buget au avut nevoie de cinci metri mai mult pentru a se opri de la 100 km/h in conditii uscate decat cel mai bine clasat la test, iar in conditii umede, anvelopele Milestone si Star Performer aveau nevoie de inca zece metri cand au ajuns la stationare de la 80 km/h . Testerii au evidentiat si un rezultat deosebit de deranjant: un cuplu de producatori, companii care stiu sa faca o anvelopa grippy, nu au facut-o. “Performanta de franare a anvelopelor de vara Viking si Laufenn a fost surprinzator de slaba, distanta totala de franare le-a impins pana la locul 44 (Laufenn) si 46 (Viking). Ne-am asteptat mai mult de la marcile care apartin unor producatori majori cum ar fi Continental (Viking) si Hankook (Laufenn) “, a comentat Auto Bild.

Sursa : autobild.de; tyrepress.com

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Lasa un raspuns