Skip to content Skip to footer

Povestea logo-ului P Lung Pirelli

logo producator de anvelope pirelli

Ideea ca prima litera sa fie extinsa orizontal pentru a acoperi restul cuvantului precum un acoperis, a aparut in anul 1908 la New York, odata cu ideea reprezentantilor Pirelli din SUA de a folosi un logo care sa iasa in evidenta fata de competitori. In 1904, Piero si Alberto Pirelli au fost chemati la conducerea companiei alaturi de tatal lor, Giovanni Battista Pirelli, ei folosind deja P-ul alungit in semnatura.

Odata cu trecerea timpului, logo-ul a evoluat, folosind cateva variatii in font, dimensiuni sau culori. Pentru a fi usor de remarcat pe piata, marca trebuie sa fie unica si sa respecte cateva principii estetice. In anul 1945 fontul Cairoli a fost selectat pentru varianta oficiala. In Italia, Pirelli & C Milano au utilizat multe alte variante ale marcii, inaintea lui P Lunga.

logo producator de anvelope pirelli

Mai multe dintre ele au forme si linii originale, cum ar fi primul simbol inregistrat in 1888, cu o stea in cinci colturi si un vizual extrem de contemporar sau varianta scut-si-stea, aparuta in anul 1946 si utilizata pana in anii ’70. In 2013, marca de anvelope Pirelli extrem de cunoscuta pe tot globul, valorand aproximativ 2.27 mld Euro. La fel ca si in trecut, acest logo P Lunga simplu si ingenios ramane reprezentativ pentru acest domeniu.

Sursa: Revista Pirelli – Noutati iarna 2014

Lasa un comentariu

0/5